Opaska na nudności - czyżby przełom w chorobie morskiej?

Kiedy podczas rozmowy z pewnym doktorem z Konstancina, który również jeździ na ryby do Norwegii, zeszło nt. choroby morskiej, usłyszałem o ciekawym panaceum. Wspomniał mi, o podobno dość powszechnych już, opaskach uciskowych na wewnetrzna część przedramienia przy nadgarsktku. Dodał, że akupresurowe opaski są niefarmakologicznym rozwiązaniem dla osób cierpiących z powodu mdłości o różnym podłożu. Przeciwdziałają chorobie lokomocyjnej, nudnościom ciążowym, mdłościom migrenowym, pooperacyjnym jak również torsjom spowodowanym chemioterapią.


Działanie opasek oparte jest na akupresurze – tradycyjnej chińskiej metodzie leczenia za pomocą dotyku i ucisku, odpowiednich punktów na ciele człowieka. Prawidłowo założone opaski stymulują znajdujący się na nadgarstkach punkt P6 (Nei-kuan) umiejscowiony na meridianie osierdzia, co niweluje uczucie nudności. Rysunek niżej doskonale ilustruje jak zlokalizować punkt P6.



Stosowanie opasek jest proste, skuteczne i bezpieczne. Nie powoduje żadnych skutków ubocznych, takich jak senność, ospałość czy suchość w ustach – typowych dla innych produktów stosowanych w przypadku nudności.
Opaski działają szybko (nawet po 2-5 minutach) i można je zakładać nawet już po wystąpieniu pierwszych symptomów. 
Nasza rozmowa z doktorem zaintrygowała mnie do tego stopnia, że postanowiłem sprawdzić to w boju. A że za 2 dni potem, wyjeżdżałem do Havoysund i nie doczekałbym się na ew. przesyłkę, postanowiłem działać i zrobiłem taką opaskę. Mnie jest niepotrzebna, gdyż na szczęście nie mam nudności na morzu. Zaraz jednak w Havoy wypróbował ją kolega Marcin. Tak byliśmy przez 6 dni zajęci łowieniem halibutów, że nawet nie zapytałem Go o recenzję. W lipcu tego roku, będę miał w załodze osobę, która zdecydowanie cierpi na morzu, nawet na Bałtyku. Dlatego Marku szykuj się na testy :)!




Tak, tak! To nic innego, tylko opaska do spinania i robienia porządku z wędkami. O tyle doskonała do założenia na przedramię, że nie powoduje dyskomfortu. Jest miękka w środku i pewnie zapina się, gdyż cała jest nowoczesnym rodzajem rzepa. Element uciskający stanowi kulka 10-mm kupiona w pasmanterii i przyszyta plecionką do paska. Spróbujcie. Nie musicie niszczyć żoładka lekami!
Opaska uniwersalna - dla dzieci oraz dorosłych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz